SKITDAG!

Idag är ingen rolig dag alls... =/Hela natten har jag vart orolig i magen, imorse slog det till. Så ligger i soffan och med vetekudden mot magen.. Måste ha vart den där äckliga skinksalladen jag åt igår! =/ usch..

Har bara fått i mig ca 2 dl filmjölk idag, det är inte alls bra! Måste be jim göra ngt ordentligt att äta! Är ju hungrig, men osugen..

Igårkväll kollade vi-äääääääääntligen- på Harry Potter!!:D Sååå jävla bra!!! Längtar så sjukt mycket till Juli!:D Vill se mer nununununuuuuu!!! Men vill heller inte att det ska ta slut.. :(



Längtar så sjukt mycket till nästa, eftersom man veeeeeet hur det slutar! :D

Kommentarer
Postat av: Mikkis

sv: Tjena :D

Jo de går bra med LCHFen fast jag står till nu, vet att de e pga av allergitabletterna o att jag ätit för lite fett. Men annars har ja tappat iaf 10 kg sen i januari. Hade hoppats på mer, men va sjutton 10 kg e mycke ju :)

Hur går de för dej?

2011-05-17 @ 15:07:33
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0