INTE ALLTID LÄTT, MEN IBLAND SÅ:)

Uppe tidigt idag! Gick upp fö en timme sen och har tränat på crosstrainern och sitter nu i soffan och äter frukost.

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska äta till frukost, för att få i mig mycket fett, (Eftersom jag går på LCHF) så idag blev det lite creme Fraische dipp och en morot. Känns konstigt att äta kvälls snack till frukost, men hellre det än gårdagens middag. Att äta gårdagens middag är ju vad LCHFmetoden rekomenderar. Men usch va äckligt!=/
Så en morot och lite dipp fick bli dagens frukost:)

För att återgå till träningen, jag tränade 15minuter på crosstrainen. Märks att man fortfarande är förkyld, för satan va slemmig och hostog jag blev efter dessa minuter. Bränner i halsen lixom. Så fick dricka ½liter vatten för att det skulle lägga sig. Men fan, är okej o hosta lite;)

Ikväll efter praktiken så möter Jim mig vid gymmet, så tränar vi tillsammans:)

Ska träffa Pessin idag för lunch tror jag, eller jag hoppas. Så ska nu hopp in i duschen och sedan göra mig klar för att åka.

Hoppas alla får en fin och grå(?) torsdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0