HOPPSAN!

Har verkligen inte haft nån ork att skriva något här, men ska försöka bli bättre:)

Igår fick jag hjälp av Lejph att skriva ett ordentligt CV, mitt andra var inge bra alls.. Såå skönt! Så ska försöka ta ett kort idag som man kan ha som CVbild. :)

Jag har nu ätit LCHF i 1 vecka och 3 dagar, och har på den tiden gått ner 3 kilo!:D Såå nice! Är ju typ bara vatten, men iaf:)
Det jobbiga är bara att jag mår lite illa.. Men det är tydligen en övergång, så hoppas det försvinner snart!

Ska strax träna och sedan gå ner i tvättstugan oxå. Gick upp kvart i sju imorse för o tvätta. =/ Men ett måste ibland!

Det regnar idag, inge roligt alls.. Men ändå ganska skönt. Balkongen står på vidgavel och den friska luften är ändå helt okej. Det känns lätt att andas på nå sätt.

Hoppas alla får en bra och fin måndag!:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inge jobb idag? :(

2011-05-23 @ 10:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0