GÅRDAGEN

Igår var det dop för Ellie i Ekerö Kyrka. Det var kallt och regnade, såå trist!

Min fotomotivation är körd i botten just nu! Fick låna en extern blixt av Leif, för att kunna fota ordentligt i kyrkan. Men fan, det var svårt! Inte alls så lätt som jag trodde det skulle vara=/ Många bilder är mörka och jag är så förbannad! usch... Visst nu var det ju inte så mycket o ta kort på i kyrkan, men oavsett! :(

Ellie var som ett änglabarn i kyrkan! Tyst hela tiden, inge gråt eller sura miner alls! Hon är verkligen underbar! hihi..♥

Efter dopet blev det fika i hembyggdsgården. Sandra o hennes familj hade bakat massor av saker! Bullar, kakor, kladdkaka och kärleksmums... :) Jag äter ju inga kolhydrater alls, men tog en kärleksmums och åt bara halva. Det smakade ju såå mycket socker! Men kändes skönt!:) Jim hade höga förväntningar om att få "smälla" i sig kakor och bullar, när man väl får göra det. haha.. Men efter en bit kladdkaka och kaka så var han illamående. Stackarn!:P

Till kvällen var det fest. Men vi kunde inte gå.. Jätte trist!:( Hundarna är ju hos mamma hela veckorna/vardagarna och vill verkligen inte lämna bort dom mer än nädvändigt..:( Mamma tar hand om dom så otroligt bra och vill inte belasta henne för mycket! Så blev inge fest, men kommer ju fler tillfällen:)

Jag hade på min en klänning från H&M. Gillar den! Mycket skön! Men jävligt lång! Var tvungen o hålla upp den hela tiden! haha.. Hann aldrig sy upp den. Men men:P


Fin fina familjen:)





Tog en bild när jag kom hem, men blixten vägra fungera. Så den blev lite mörk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0