BEASÅS

Idag ska jag göra något jag fan är nervös inför! haha.. Jag ska göra egen beasås! Må låte knäppt, men har du aldrig prövat så vet du heller inte hur svårt det är att lyckas! MEN jag SKA fan lyckas! hahaha..

Blir en vanlig sallad till det och kycklingfileér.

Mitt "recept" på sallad är

Grönsallad- Jag brukar köpa medelhavsmix och sedan Machésallad. Men du kan ju ta precis vilken du vill:)
Gurka
Morötter
Lök (gul eller röd)
Fetaost - i olja och tärnad. Den är helt klart godast!
Olivolja
Balsamvinäger
Salt
Peppar
Lime/pepper


Vissa dagar får jag till oljorna och kryddorna riktigt bra, men ibland måste jag hälla på lite mer:)

Jaa, jag uppdaterar väl sen hur min bea blev:)

UPDATE
Det gick åt helvete! Eller, nej inte riktigt helvete. Men den smakar bara bara baraaa smör! =/  Men den skar sig inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0