SOL, NÅLAR, IKEA.

Fredag, ledig och solen skiner:)

Har även alla mina vovvar hemma!:D

Igår var det ju ledigt oxå, då passade vi på att sova ut ordentligt! Såå skönt! Tror klockan var halv tolv när vi gick upp. Tog det lugnt och sedan åkte vi o storhandlade. Så nu är kylen full av massa kött, såser och grönsaker!:)
Framåt 21.30 tog vi en långpromenad med hundarna. Blev en timme. SÅ skönt när det är lungt och tyst ute! Inga ungar eller annat liv som stör. :)
Sen blev det film, Red Riding Hood. Var inte så bra som jag hoppats på. Lite dålig kopia av Twilight=/

Idag var det en jobbig morgon! Usch... Var på vårdcentralen med mamma vid 8.30, skulle ta blodprov. Jag är rädd för nålar, så det var inte lätt alls! Fy fan! Jag skakade, svettades, paniken ökade för varje sekund och ville bara hem igen! Men var ju tvungen så.. Det gick iaf, efter mycket "om och men"... Höll mamma HÅRT i handen och spände hela kroppen förutom vänter armen. Hon hade nog velat ta i högerarmen, men jag sa att det är vänster och ingen annan som det får tas i och endast ETT stick! Får du inte till det går jag härifrån, då skratta hon lite. Men fy fan alltså, hatar att vara rädd för nålar! Klarar inte ens av att se bilder på nålar utan att må dåligt! Usch!
Tur att man fått lära sig att andas hos psyko! Annars hade jag nog svimmat!
Usch usch usch...

Kom hem, oskadd iaf. Gick då o la mig igen, var helt slut! Sen upp vid elva. Då käka vi frukost. Så nu ska vi åka till Ikea och handla lite matlådor. Dom har en förmåga att gå upp i rök här hemma?! haha..

Sen ska jag kolla på Big brother, är så nyfiken på vem som fick åka ut igår eller när det var. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0