MIDSOMMARDAGEN-REGN!

Vi hade ju jävla tur igår! Inge regn på hela dagen! Just nu öser det ner ute, här hemma. haha..

Gårdagen var bra! Vi grillade vårat ytterlår från Leifs föräldrar-blev bra! Sedan var det massor av paprika, lök och sparris, korv o allt var det var! Vitlökssmör, såser och ännu mer smöööör! haha.. Jag åt 4 små potatisar och det var såååå gott!! Offrade jordgubbarna för potatisen och det var sååå värt det!:D

Vi kom hem vid halv nio, då gjorde jag o Jim en LCHF sockerkaka, kollade på en film och sedan lite serier. Kom i säng vid halv tre.

Idag blir det att åka till Jims pappa en stund. Sedan ska vi till Sandra och Kim!:D Vi ska grilla och dricka vin (iaf jag o sandra;) Ska bli jättetrevligt att komma dit! Har inte setts nu på några veckor.. Men blir ju så ibland tyvärr..

Jaja, nu ska jag klä på hundarna regnoverallerna och sedan draaar vi;D

Hoppas alla har en bra midsommardag!:D

Kommentarer
Postat av: Sandra

KNAS! På min telefon har du en ljusblå profil och på datorn är den den rosa med fjärilarna i bakgrunden... :/

MEn tack för igår gullet!! <3

2011-06-26 @ 16:51:14
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0