MIDSOMMARAFTON/SAN JUAN!

Idag är det Midsommarafton:) Solen lyser ju lite då och då iaf.. haha.. Bara hoppas det håller i sig! Tror vi kommer äta inne ikväll oavsett. Man vill ju inte ta risken;)

Igårkväll åkte vi ut till Lundby, med Leif. Fick med oss två kilo(!) ytterlår hem! haha.. Men satan så fint kött!! Så nu har vi skurit upp bitar inför kvällen:)

Kan vara ärlig och säga att jag och Jim har precis gått upp. haha.. Såå jäkla skönt med sovmorgon! Skulle ha vart i parken med resten av familjen, vid stången o allt va det är. Men kände verkligen inte för det. Sov hellre lite längre;)
Vi kommer åka till mamma om några timmar och grilla:)

I spanien är det San Juan idag, detär en gryyyyyyym dag där borta!!:D Dom har konserter vid stranden, stora typ Maj-brasor på stranden och massa fest fest fest!!! Jag och Jessie var där för några år sedan och det var verkligen en grym kväll!:D Önskar jag kunde vara där idag:)

Ska nu klura ut vad jag ska ha på mig, men blir nog en av mina nya klänningar och vita tights:)

Hoppas alla har en super trevlig midsommar!!!


hihi.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0