HUVUDVÄRK!

Ingen rolig dag... Huvudet värker och jag känner mig trött...

Dagen idag har spenderats med att laga mat åt Aslan (kokat köttfärs), ätit supergod lunch och sedan har jag tränat här hemma.

Träningen bestod av Crosstrainer, situps, armhävningar och knäböj. Har sån sjuk träningsvärk redan i benen!
Har hittat en riktigt bra sida med träningsprogram och hur man ska gå till väga. Man känner sig peppad när man är där inne:D

Fitnessguru

Jim ska ut och äta med jobbet ikväll, så jag tänkte faktiskt göra samma middag som jag åt till lunch.

Det blev kyckling över från igår, så jag stekte på den med massa vitlök. Sedan hade jag i lite creme fraiche (38%) och 1 tesked Sambal. MUMMA! Krämigt och mättande!:)

Har vart sugen på skagen smörgås och pizza nu i flera dagar, men vet att jag bara kommer få ont i magen och ångra mig om jag skulle äta det. Men har väl med kvinnliga veckan o göra antar jag;D

Om 13 dagar åker jag och Jim till Norrköping och Linköping. Jim har bokat en LiveIt upplevelse (köra bil) och sedan fyller hans mamma 70år. Så vi är där i några dagar. Sen söndagen den 3 åker jag, mamma och hundarna till Värmland och NJUTER en vecka!! Ska bli så jäkla skönt!! Längtar så otroligt mycket! :D
Skulle vilja köpa en sån "onepiece" (fejk) tills vi åker till Värmland. Fatta skönt o ha en sån på sig på kvällarna och tidiga mygg-fota-soluppgångs-mornar;D Vet inte hur många myggbett jag fick förra sommarn för att jag gick ut kl 04-05 för att fota! :P



Nu blir det utfodra hundar! Hepp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0