ASLAN <3

Tiden är långsam just nu.... Så fort telefonen ringer så hoppas man (samtidigt som man inte gör det) att det ska vara Albano som ringer.. Har försökt att ringa så lite som möjligt själv.. Men det är svårt! Vet ju att dom ringer om det händer något.

Läget är iaf stabilt. Han har ätit, trots smärtan av en bruten käke. Varit ute o kissat, trots smärtan i benet.

Igår när dom ringde var dom lite oroliga över att han inte gick på benet. Är nämligen så att ett kärl är av i benet och läker inte det som det ska finns det risk för amputation. Så dom vill ju att han ska gå ordentligt och at det ska läka fint. Så när jag pratade med dom senare på kvällen vart jag väldigt glad när dom sa att han hade gått på benet som vanligt! :)

Väntar nu på att dom ska ringa upp mig. Idag är dagen då allt kommer bestämmas, ja eller nästan allt. En kirurg ska komma och titta på hans käke. Men vi måste även ta ett beslut om hans ben...

Allt är verkligen upp o ner just nu... Hjärtat och kroppen är på helspänn. Har ständigt hög puls och är aldrig hungrig... Vill bara ha hem min hund! Min Aslan! min plutt...♥

SKa nu sätta mig och läsa på lite om amputation och chanser för att leva ett bra liv med tre ben (ut i fall att)..


Kommentarer
Postat av: Chris

Lilla Aslan!



Du ska se att han snart kommer hem och är superglad att träffa sin favvomatte igen! <3



Vi håller alla tassar och tår för att allt går bra och att lillkillen blir sitt vanliga jag igen!



Massa kramar från oss

2011-06-07 @ 22:42:07
URL: http://www.prinsens.se/liten
Postat av: mamma

Skruttan saknar nog Pluttis oxå :)

2011-06-08 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0