STOORM IDAG!!

Heeej alla!! Vilket härligt HÖSTväder det är idag! Blåser helt galet, men solen tittar fram då och då:)

Idag ska jag och Jim åka till Trosa och spatsera omkring:) Skulle ju åkt med pappa och syrran, men blev ju inte så. Så då kom min Jim på att vi kunde åka istället:D Ska bli mysigt!

Vet inte om jag orkar ta med mig kameran... Den blir fan tung efter en stund.. Men vet väl att jag kommer ångra mig om jag inte tar den med mig. haha.. Har inge batteri i den lilla, så den är ju ingen idé att ta.

Igår hade vi fixardag här hemma:) Vi blev jäkligt nöjda, alla tre, över våra kunskaper och hur resultatet blev!:D
Så idag förtjänar vi en dag ledigt;) haha!

Jag kommer börja på en jobbcoach imorrn, hoppas på att få ett jobb jääävligt snabbt! :D

Nuu ska jag packa! Hepp på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0