SEMESTER

Hallojsan!

vet att det gått en evighet sedan jag skrev! Men har inte haft tid helt enkelt. Eller velat ta tiden:)

Jag i Jim åkte till Norrköping i onsdags, stannade till söndag morgon. Vi gick på stan, shoppade, var på formel-race (där Jim körde), Jims mamma fyllde 70 år så det var kalas och sedan har vi umgåtts med hans syster Jetta och hennes man Leif. Det är så mysigt att vara med dom!:) Vickan och Pillan är oxå helt underbara!:D






I söndags, när vi kommit hem från Norrköping, var det bara o slänga ur de kläder jag haft och i med nya! För sedan bar det iväg till Värmland och stugan, med mamma, Terese och bror. Ja, och alla sex hundar;)

Vi har inte så jätte toppen väder, men idag har det iaf varit lite sol och det går att sitta ute:) Jag ställde klockan på 04.00 idag. Men vaknade tidigare, tror jag fått mygg-tinitus! Hörde myggor hela tiden tyckte jag. Så jag gick upp 03.45 och gick ut och fotade soluppgången:) När klockan var kvart i fem så gick jag in, men hade gärna suttit kvar och njutit av stunden:) Men det var en invasion av myggor runt mig, så var bara att ge upp:P



Nu sitter jag och Terese ute på stenplattorna och njuuuuter av molnen! haha.. eller inte.. Men skönt är det iaf:) Ska snart ge min Aslan lite mat och sedan sätta mig och lösa lite korsord:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0