LITE BILDER:)

Ojoj, mååånga dagar sedan jag skrev! Men har man semester så har man;)

Jag kom hem från Stugan i söndagskväll. Det var skönt att få komma hem till våran säng, min Jim och duschen. :P

Men veckan har varit super, trots halvdant väder, så har vi slappat och njutit! Hundarna var helt slut i måndags, dom sov hela dagen!:P

Ikväll ska vi till sjukgymnasten med Aslan. SKa bli spännande att se vad dom säger och vad vi ska göra:)


Lite bilder kanske från våran vecka?:)


Min plutt njuter verkligen när vi är i Stugan!


Mysbild!


Min zorri- som i ett senare kort jagar den där myggan som syns där;)


På hundpromenad i Filipstad:)




Tidig morgon- underbart!


En till tavla som jag vill ha upp här hemma! haha..








Här ser man stort skillnaden på hans högra vs väntra ben. Inga muskler alls i det högra(vänster i bild):(

Gick inte o lägga upp fler, blogg.se strular.. Men fler kommer komma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0