LÅNGFREDAG!

Dagen börjas med tidig uppgång(06.00) och regn..... Hundarna tittade surt på oss när vi tog tag i deras regnoveraller. :P
Sedan bar bilen oss till Albano och veterinären. Idag ska Aslans käke röntgas och vi hoppas på bra resultat!! Får hämta honom framåt kvällen, längtar! Han var ledsen och sur när vi lämnade honom..:( Tror verkligen han börjar tröttna på att bli lämnad där var och varannan vecka!

Annars idag har jag vart inne på Jims jobb, träffat deras receptionist som förövrigt var sjuukt trevlig!:) Gav henne mitt CV, som hon ska titta lite på. Kom hem för en liten stund sedan och ska nu ta det lugnt en stund. Senare så kommer Sandra, Kim, Ellie och Z&Gin:) Blir middag och bus:)

Nu ska jag slappa... ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej!

Vilka fina hundar du verkar ha..Läste om historian om den lilla hund som blev skadad..så stark du måste ha varit..Har själv hund och vet inte om jag hade varit lika lugn..Men när olyckan är framme så kanske man går in i en roll..Men så skönt att han mår bättre och att såren läker bra..

/Tess och hunden Roy

2011-07-15 @ 18:33:14
Postat av: abdollah

Din blogg är så jävla tråkig att jag spyr.

2011-07-15 @ 21:18:35
Postat av: ;)

Spy då!

2011-07-20 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0