LALAAAA!

soooommar sooommar sooomaaaar... Laalaa laaaLaa laaa laa laaaaa! Nää, ingen sommar längre fan!

Det är kallt (inte jätte, men iaf), blåsigt, ingen sol och Juli börjar närma sig sitt slut... :(

Usch, vill inte ha höst.. Eller hösten har jag inget emot, hösten är okej. Men Vill inte ha hösten, för då är vintern så nära..!

Idag och igår var jag hos min jobbcoach. Verkar lovande! :) Kommer from nästa vecka vara där 2 dagar i veckan, kommer då ha gruppmöten. Då kommer vi hjälpas åt med olika saker och även så kommer företag komma till oss och "föreläsa". KOmmer bli kul tror jag:)
Har redan fått skicka in ett CV till ett företag som dom hade kontakter med. Så hoppaaaaas!!

Annars idag så har jag gjort min karl sällskap vid bilen. Han har meckat lite, så jag och Aslan titta på;)

Snart blir det True Blood här hemma, men sedan blir det sova. Är så otroligt trött idag!=/


Skarsgård är heeet;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0