GRATTIS BRORSAN!!;D

Idag fyller min bror 21 år!!! Helt galet!!
Han är lika pain in the ass nu som då;) haha.. Vi kommer åka dit ikväll, få lite middag hoppas jag och kanske lite tårta:)

 


I fredags lämnavi vi ju in Aslan på Albano. Vi fick hämta honom vid 17 tiden. Då var han en mör och trött pojke...:( Dom hade sövt ner honom ordentligt, med slang i halsen, för att kunna ta tandstenen ordentligt. Röntgenbilderna visade att det inte hade läkt särskilt mycket tyvärr.. Men att det kunde ta tid med sånt här. Så det blev en nybokad tid om 4 veckor. Då hoppas vi på bättre resultat!

Helgen har rullat förbi snabbt, som vanligt! Jag och mamma var o såg Harry Potter i lördags kväll. Jag säger bara herrejäääävlar så bra den var!!:D Vill ha den på dvd nuuu!:D Men lär ju få vänta i typ tre månader..

Igår var jag hemma hos mamma, jim meckade bil på andra sidan gatan. Jag passade på att bada Aslan, för jäklar va han fäller just nu! Så han fick stå i diskhon, som vanligt;) Han var ju inte alls glad, men det var ett måste;)


åh, måste sättamig och redigera maaaassor av bilder!! Både från svärmors kalas och från när Jim körde formelbil.. Kommer ta en evighet! och det är ju ingen ide att göra det på dagen heller, för då syns inte förändringarna ordentligt.. Men det är kul, även om det är jobbigt;)






Till Abdollah; Ingens om tvingar dig att läsa min blogg om den nu är såååå jävla tråkig så du spyr! Men ändå har du traglat dig igenom ett år tillbaka... hur många gånger spydde du på vägen dit? haha..

 


Kommentarer
Postat av: abdollah

nä jag klicka EN gång och blev chockad över dina tänders gulhet. dn e såååå tråkig handlar om hund hundhund jävla zag och din mat ingen bryr sig vafan

2011-07-18 @ 21:38:20
Postat av: Sandra

Jo då hennes vänner bryr sig och tycker det är kul och för dom som har hundintresse är det intressant! Varför klanka ner på någon du inte känner, får det dig att må bättre? Bloggande brukar handla antingen om ens liv, eller intressen man har eller för dom som är skandaldrottningar, skandaler. Har du något bättre ämne kan du ju rekomendera det då :)

2011-07-19 @ 12:53:38
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: Anonym

Kanske göra sitt liv lite roligare än bara fetta sig med äcklig mat och fula hundjävlar

2011-07-19 @ 13:29:59
Postat av: Sandra

Hon har ett roligt liv, hon och Jim är iväg jämnt på grejer hälsar på vänner släktingar osv. Vet inte vad du har läst för inlägg egentligen? Men om du är så äcklad och inte road varför fortsätter du gå in här då och störa dig på det ? Det verkar ju slöseri med energi och tid?

2011-07-20 @ 15:11:00
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: ;)

Man undrar ju hur dom som kommenterar har för liv... och status på tänderna. INGEN tvingar er att läsa. Det är ju inte så att Bloggen "poppar" upp i era Internetfönster precis ....

2011-07-20 @ 15:44:46
Postat av: Anonym

Okej! Kort och gott, jag ligger med Jim.

2011-07-20 @ 16:33:09
Postat av: Sandra

Men jösses kunde du inte komma på något bättre?

2011-07-20 @ 19:26:31
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: Jessica P

Gör er inte ens besväret att svara på personens helt ointressanta kommentarer! :) Personen är bara ute efter uppmärksamhet på ett sorgligt vis! Mår man dåligt och är osäker kan man ju alltid försöka må bättre genom att trycka ner andra. Känns som personen letar "fel"? Är man inte intresserad så är det väl bara att sluta läsa?



Du är vacker både på utsidan och insidan Steffi!



Kram och kärlek!

2011-07-21 @ 08:02:54
Postat av: Jessica P

Gör er inte ens besväret att svara på personens helt ointressanta kommentarer! :) Personen är bara ute efter uppmärksamhet på ett sorgligt vis! Mår man dåligt och är osäker kan man ju alltid försöka må bättre genom att trycka ner andra. Känns som personen letar "fel"? Är man inte intresserad så är det väl bara att sluta läsa?



Du är vacker både på utsidan och insidan Steffi!



Kram och kärlek!

2011-07-21 @ 08:03:58
Postat av: ;)

mmm eller hur!

2011-07-21 @ 08:21:23
Postat av: Anonym

"du är vacker både på utsidan som insidan steffi", haha fortsätt inbilla er det..

2011-07-21 @ 12:16:18
Postat av: Jessica P

Det är ju lite svårt att veta hur din utsida ser ut efters du inte vågar skriva ditt namn. Men jag hoppas den är bättre är insidan för där har du lite att jobba med, men det är aldrig försent att förändras så det finns absolut hopp för dig också!



Önskar dig en riktigt trevlig dag, på allvar! Det kan du nog behöva. Vet du, det kräver att vara sur, negativ och kritisk så prova för en dag att vara positiv och glad! Då ska du se att livet blir så mycket lättare! Det är en riktigt härlig känsla att få folk i sin närhet att må bra, och det kostar ingenting! Dessutom kommer du få massa energi utav det!



Det finns säkert en anledning till varför du har ett behov att se ner på andra människor, hoppas det löser sig för dig. Lägg energin på dig själv istället!



Ha en strålande dag, för det ska jag trots regnet!

2011-07-21 @ 12:32:31
Postat av: Anonym

Jag ligger fortfarande med Jim.

2011-07-21 @ 12:58:41
Postat av: Jessica P

Ja ja, det är därför du skriver ut ditt namn...

2011-07-21 @ 13:39:24
Postat av: Anonym

Jag är kollega till honom men vill behålla min anonymitet. Och jag antar att det är därför jag har den synen på steffi.. hon är ju ändå hans flickvän..

2011-07-21 @ 14:16:27
Postat av: Jessica P

Oj så sorglig och patetisk du är! Stackars dig!

2011-07-21 @ 14:20:05
Postat av: ;)

Om du nu har ett "ligg" med Jim så kan du ju vara så ärlig och tala om vad du heter, istället för att vara så "anonym" DU har väll inget och vara "rädd" för ELLER? Är du rädd för att få sparken!?

2011-07-21 @ 15:36:52
Postat av: Jessica P

Åh jag skäms åt dig! Förstår du inte hur patetisk du är och framställer dig själv? Nu vet jag ju försig inte hur ung du är, så löjligt!



Nu tror ju jag att du enbart snackar skit, vilket framställer dig som otroligt löjlig! Hade det varit sant, vilket jag vill poängtera att jag inte tror, så framstår du inte bara som patetisk utan även tragisk och rätt billig. Vem ligger med någon annans fästman? Vem "skryter" om att göra det?



Förstår du inte att den enda du skadar är DIG SJÄLV! Red upp ditt liv och sluta skriv onödiga kommentarer! Åh man blir så less! Pinsamt för dig, när man ser ipadressen!

2011-07-21 @ 15:59:02
Postat av: Anonym

Åh jag skäms åt dig! Förstår du inte hur patetisk du är och framställer dig själv? Nu vet jag ju försig inte hur ung du är, så löjligt!



Nu tror ju jag att du enbart snackar skit, vilket framställer dig som otroligt löjlig! Hade det varit sant, vilket jag vill poängtera att jag inte tror, så framstår du inte bara som patetisk utan även tragisk och rätt billig. Vem ligger med någon annans fästman? Vem "skryter" om att göra det?



Förstår du inte att den enda du skadar är DIG SJÄLV! Red upp ditt liv och sluta skriv onödiga kommentarer! Åh man blir så less! Pinsamt för dig, när man ser ipadressen!

2011-07-21 @ 16:04:03
Postat av: ;)

Ja man undrar ju om folk vet att IP:adressen avslöjar en...HAHAHA

2011-07-21 @ 16:05:35
Postat av: Anonym

Jag har egentligen inge problem med att säga vem jag är, men det har en viss annan..

2011-07-21 @ 19:13:16
Postat av: ;)

Ge dig till känna då Ynkrygg!

2011-07-21 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0