FÖDELSEDAG FÖR MIN PIM!

Idag är det min Jims födelsedag!♥
Önskar jag var hemma och kunde fira honom, men vi är ett antal mil ifrån varann. Han har fullt upp med jobbet nu, så gör ju egentligen inget:P

Här är vädret, idag, mulet men ljust. Vi hoppas att solen skiner igenom molnen snart!
Igår var det halvtoppen väder;) Solen lös då och då och värmde såå skönt! Hade besök av Tommy, Jocke, Petra och Elin en sväng på förmiddagen. Sedan blev det sol och bad, för både oss två benta men oxå för de fyrbenta;) Det var såå skönt i vattnet! Årets första dopp- i Juli! Hade ju hoppats på värme och sol idag med, så man kunde ha badat mer. Är säkert jättevarmt och skönt i vattnet idag, men man blir lite fegis när inte solen skiner:P

Imorse så regnade det, så jag fick springa ut och plocka in handukar och dynor:P Sen var det sjuuuukt skönt att krypa ner i sängen igen:D

Tar ju en evighet att ladda upp bilder här, men försöker få upp en iaf;)


Aslan njuter av solen och värmen:)

Nu ska jag lägga mig ute i soffan och lösa korsord:) Hoppas alla har det super!

Kommentarer
Postat av: ERICA GEORGSSON

Fin blogg Steffi ! (:

2011-07-07 @ 14:51:18
URL: http://ericageorgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0