SUCK!

Sitter i fotöljen här i mitt vardagsrum, Lets dance är på.. Har ont i halsen och i huvudet..:(

Igår kom PF (fredrik) hit, han hade med sig massa kött och jag gjorde potatisklyftor. Allt vart suuupergott! :)
När vi hade ätit så strök jag alla gardinerna som skulle upp i vardagsrummet. HÄngde upp dom med hjälp av pojkarna och sen vart det film i soffan. Jag gjorde även en jordgubb, ananas och lime smoothie, den vart sååå god! Vi kollade på SALT, som var jävligt grym!! Älskar att, ursäkta om jag avslöjar, dödar varenda jävla ond person i filmen!!!:D LOVE IT!
Kvällen slutar med att PF somnar på soffan:P haha..

Idag ska Jim o PF plugga, stackarna! Jag ska väl försöka städa lite tror jag, om jag orkar...

Faan, är trött på att vara sjuk!! :( Men hoppas att det blir bättre snart.. Den 17 börjar träningen, så hoppas jag är frisk till dess!!

Nu ska jag gå ut med doggsen:)

Hepp på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du förklara varför ni böt till en lägenhet som ni påstår är så skabbig?

varför böt ni överhuvud taget?

2011-01-08 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0