KLIAR OCH SVIDER!

Idag har jag haft en allergidag här hemma! Bella och jag har myst massor! Så är så fiiiiin på halsen och kinderna! Kliar så in i helvete!!
Imorgon är sista dagen med Bellabus! Blandade känslor.. Men då mina hundar lider så mycket och jag är allergisk mot fröken så fungerar det inte längre..:( Men hoppas det inte är sista gången vi ses för det.:)

Idag har mina drömmar blivit ännu starkar när det gäller fotograferandet!! Jag har en liten plan, men behöver hjälp, av the one and only Lejph, min lärare! :) KOmmer inte berätta något utan ni får se resultat när det är färdigt.:)

Sitter och funderar på vad jag ska göra till middag... Har tagit fram en falukorvring, men jaa.. dålig fantasi just nu! =/ Är såå sugen på läsk, godis och chips! GAAAAH!
Meeen hitills har jag lyckats hålla mig:) Känns grymt!! Jim har haft det tufft på jobbet idag, när det gäller sockret. Men hoppas hoppas verkligen har lyckades att inte ta ngt! Då blir jag arg...

Nu ska jag lägga kameran på laddning och sedan ta fram minneskortet som hamnat under soffan.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0