JAG ÄR TRÖTT:(

Usch va gör jag uppe såhär tidigt egentligen??! Bläää.. vaknade till lite när Jim gick upp kl sex, skulle upp o gå på toa. men då var det någon som drog in mig i duschen istället för att låta mig gå tillbaka till sängen.. :P Faan! haha..

Men gör inget, det ska komma nån persiennkille under morgonen, så lika bra att vara uppe:)

Igår kom Jim hem stressad vid 16-tiden, han skulle ha ett sent möte med jobbet. Sen dök PF upp vid 17, vi lagade mat medans Jim "mötade";) Blev club sandwish och det vart såå gott!:)

Sedan satt dom stackarna fram till halv tolv och pluggade!! uscha... Jim somnade på två röda när vi lagt oss. :P

Idag kommer min Pessin hit:) Ska bli trevligt!! Minns inte ens när vi sågs senast! haha.. Men blir väl så när hon jobbar kvällar och har sin familj, samt att det vart jul:)
Huvudsaken är ju iaf att det är ömsesidigt! Ingen av oss har särskilt mycket tid. Så idag blir det frukost tillsammans tror jag:)

Ikväll ska vi ha Z här hemma:) Så mysigt!! Annars blir det en lugn hemmakväll med mitt hjärta.
Imorrn bitti åker han och en kompis till Norge för att överaska deras kompis som fyller 30:) Hoppas på att resan kommer gå bra...

Nu ska jag äta min frukost och sedan gå med hundarna. Hoppas alla har en bra fredagsmorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0