2011-SHIT!

Måste säga att 2010 gick snabbt! Ett år fyllt med både skit och kärlek! Hoppas på att 2011 bara ska bli kärlek!:)

Jag o Jim är sjuka här hemma.. Jag var påväg att bli frisk, kände mig mycket bättre! Men då blev Jim jätteförkyld och jag blev sjuk igen.... Suck.. Så feber, hosta, snorig och soffläge har jag haft denna vecka.. Vi var påväg att ställa in planerna på nyår, men såg till att ta det vääädigt lungt dagen innan..
Jag vaknade med feber, gik till soffan och kollade på Jim när han spelade xbox. Det slutade med att den dagen låg vi verkligen heeeeela dagen i soffan och vi spelade xbox i 13 timmar. haha..

Fredagen kom och vi kände oss ytterst lite piggare. Åkte o handlade det som behövdes och sedan hem o städa lite.
Sandi och Anders kom kvart i sju, då började vi laga middag och åt lite förrätt.:)

Det blev någon sorts standard middag för nyår- toast skagen, (tyvärr inte entrecote) fläskytterfile, som var så sjuuuuukt god marinerad att köttet smälte i munnen, klyftpotatis och bea-sås. :) Jag skulle ha gjort kladdkaka, men det blev dipp och ships istället.
Vi skulle ha spelat monopol, men blev en film i soffan.:) Men det var så skönt.. :)
Tolvslaget spenderades ute på våran balkong med champange. Men faan vi såg ju inga fyrverkerier!! Dom var på fel sida om husen. hahaa.. Så vi såg några enstaka bara:P Men som Jim sa "vi har ju sett det minst 24 ggr!" haha.. ;)

Då jag har nooooooooll fotolust i denna lägenhet så bjuder jag endast på några blder.


Mys i köket:)


Sandi är duktig och blandar dipp:)


Jim är trött och sjuk(?)


Jag och Sandi:)


Jim öppnar flaskan!





Anders och Pim:P


Sååå mycket såg vi! hahahahaa..




Mys inne i soffan:)


GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0