VADÅ ALLA HJÄRTANSDAG?? IDAG?

haha, jaa dagen blev inte som planerat idag. :P

Jim lämnade in bilen på verkstan imorse, inget allvarligt eller dyrt så, utan en liten grej som skulle bytas.
Så Jim jobbade hemifrån idag, annars skulle jag ju åkt in på lunchen. Men vi tänkte att då när vi hämtar bilen ikväll så åker vi in till stan o käka middag istället! :)
Sen fick vi reda på att dom hade stött på problem på verkstan, så vi fick inte hem någon bil.. Så blev ingen middag alls idag, ute på resturang.

Istället ställde vi in alla hjärtansdag, eller rättare sagt- vi har flyttat den till imorrn!:D haha.. Så imorrn ska vi ut i äta:)
Idag blev det istället oxpytt till middag. hahahaha..

Jag har utnyttjat solen idag:) Blev inge skogsfotografering, utan fotograferade mig orkidé istället. Blev sjuuukt nöjd med några av bilderna:D

Två av mina resultat. :) Man måste ju bara ääälska motljus!! :D♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0