SUNSHINE

Strålande sol idag! :) Så underbart att solen lyser in i vardagsrummet oxå! Hade jag haft min lilla plutt Aslan hemma hade han legat på kudden i soffan o solat. Saknar honom... får nog hämta hem honom på onsdag! :)

Idag ska jag o mamma tapetsera det sista, sedan måste ju allt målas oxå. Tjohooo! Jag har börjat lite, men det var så tråkigt o göra själv. Ska försöka få upp min karl nu och sedan åka till tygaffären för o hitta tyg till en löpare, till vardagsrumsbordet. Vill även in på färgaffären, kolla om jag hittar en snygg färg o matcha med min blåa tapet sen:) Åh va jag saknar min blåa stoooora vägg!

Ikväll ska jag o Jim göra Pizza, ska bli gott!:)
Senare så kommer Leif o sällsar oss oxå. Var ett tag sen nu. Men blir ju så tyvärr.. Tror att dom ska försöka få upp projjen, det är på tiden!! :P

Nä, en promenad med hundarna kanske. Om inte hostan besvärar mig för mycket ute..

Hoppas alla har en bra lördag:)

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Hello! Jag är sjukskriven o galet uttråkad, så vill du ta en promenix i morgon - så skicka ett sms :) Hoppas hostan försvinner snart vännen.. Krya på dig! Kram kram!

2011-02-19 @ 13:26:45
URL: http://beautybysandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0