SIMNING

Har varit iväg o simmat på förmiddagen. Har nu så ont i ryggen att jag knappt kan gå.. :( Usch... Trots stretching..
Så frågan är- mer simma eller mindre simma? hmm.. Hade ju tänkt att simma imorrn oxå, efter mitt möte på ams. Men vi får se. Vill komma iväg två dagar i veckan, men har inte blivit så denna vecka.

Så jag funderar nu på att tappa upp ett varmt bad här hemma och mjuka upp mig. Läsa lite och vem vet, somna en stund;) Jag gillar inte att duscha i duscharna i simhallen, så jag sköljer av mig det värsta och duschar jämt när jag kommer hem. Jag har ju fobi för de där golven, usch. så äckliga!


Skulle inte säga nej till ett sånt här badkar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0