ALLMÄNT BABBEL

Torsdag. Veckan har bara flygit fram! Blev aldrig nå alla hjärtnasdag firande här hemma. Jim har haft problem med massa saker och inte vart på nå bra humör alls. Förstår honom! :) Så jag tror nog att hon kommer bjuda ut mig nästa vecka;)  Hihi..
Men det gör egentligen inte så mycket, eftersom jag är sjuk.. Hostar som en took och har så jävla ont i halsen. :(

Vi firar ju 4 år om två veckor, så alla hjärtansdag är ju inte viktig alls egentligen;)

I helgen blir det att fortsätta med tapetsering och målning. Hoppas på att jag orkar fixa! Men mamma kommer ju och hjälper mig, tur det.:)

Igår va vi o handla, skönt att ha en full kyl igen:D Vi var även på Chili, vi har sett en skänk där som vi vill köpa. men nu när vi väl var där för att beställa den, så visar det sig att dom ska sluta med att sälja den!! WTF!!? GAAH! Dom sa att vi kunde få visningsexet, men det var skadat..:( Så vi fick numret till tillverkarna och hoppas på att dom kan sälja oss en! För jag vill verkligen, verkligen ha den där skänken:D

Nä, en promenad med hundarna nu! Hepp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0