SUPER!

Oj, många dagar sedan jag skrev! :P

Har det iaf super här!! Jim har börjat jobba nu, så nu är jag själv på dagarna.

I måndags var jag mitt i city, gick runt i affärer och tog lite kort. Köpte trosor från Victoria´s Secret, det var det enda jag hade råd med! haha.. Hittade ett super sexigt (inte för mycket) neglige, men det var svindyrt!:( 

Igår hade jag en hemmadag, har blåsor på fötterna efter allt promenerande! haha..
Blev ändå en promenad längs vattnet, kund einte hålla mig:)

Idag har jag vart på bio:) Såg Breaking Dawn igen, jävlar va bra den är alltså!!:D Och jäkliar vilken stor biosalong jag va i!! Hade plats för 450 personer!! Det var jag och några ynka till som var där. :P hihi.. Stolarna var supersköna oxå! :D

Kom nyss hem, klockan är 18.15 här. Jim kommer nog snart hem från jobbet, då blir det o laga mat. Sen måste vi tvätta! =/ Ingen av oss har fler rena kläder nu:P

Saknar mina hundar... :( Det är jobbigt att vara ifrån dom.. Speciellt när man ser såå mycket hundar här! :( Tur att jag vet att dom har det bra hemma:)

Åh, på fredag bilar vi till Los Angeles!! :D Bilar längs hela kusten och sedan stannar vi tom Måndag förmiddag. Då tar vi flyget tillbaka till SF. :)
Ska bli riktigt nice o åka till LA! :D Turista lite i 90210;)

Bjuder på några bilder här nedan.


Mötte Måzart på väg till Fisherman´s Warf. :) (Det är mindre än en meter mellan oss)


Jag o Pim med Bay Bridge i bakgrunden:)


Kupolen inne i Westfiled gallerian:) Älskar denna plats! Kan stå o titta hur länge som helst!


Union Square by Night! :D


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0