TODAY

Torsdag idag, klockan är 10 här på morgonen.

Idag är det lite disigt ute, men ändå varmt och skönt:) längtar inte hem när jag läser folks statusar på FB om halkan... :/

Idag ska jag och Jim gå till Macy´s och kolla på sängkläder:) Hoppas på att hitta nå set som passar vårat täcke i storlek:)

Vill även hitta en klänning till Julfesten som är nästa vecka! Har hittat en klänning som jag ääälskar! Men den är sydd på nå konstigt sätt över ena tutten, så den blir platt:/ Får pröva i en annan storlek och se om det är likadant..

Charlotta; jag har inte vart iväg till centret än. Har vart så himlans trött efter LA resan.. Men kommer gå dit nästa vecka istället:) Men kan säga att jag velar lite... Kommer jag klara av det lixom?! Vill verkligen dit, men börjar ju typ gråta bara jag ser en hund här på gatan... :( ♥

Nu en bagel till frukost:)

Kommentarer
Postat av: charlottaf

Förstår hur du tänker... vill man gråta så är de programmen ett säkert kort. :'(

2011-12-09 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0