TODAY IS THE DAY!

Åh, är fan nervös!!!

Det är lite mindre än fyra timmar kvar tills jag ska vara på plats. Funderar på att dra ditåt tidigare, äta något och gå omkring lite. :)

Kommer ta med min kameran och hoppas på att få ta lite kort. :)

Har skrivit ner lite grejer som jag måste minnas vad det heter på engelska. haha.. Hoppas på o få gosa mycket idag!

Sen blir det att skynda hem och fixa mig. Måste locka håret! Tar ju sån jääävla tid o göra det jämt!=/ Meeeen vill man vara fin så;)

Nu ska jag slänga på min lite mascara och sedan kolla matställen där borta! :)

Update kommer sen! :)

Friends and family- for you!

Kommentarer
Postat av: ILY

Miss You to <3

2011-12-20 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0