IS THERE SOMETHING LEFT IN THERE?

Har precis kommit hem, efter att ha vart på stan.

Jag o Jim gick på Macy´s sängavdelning. Åh dom har verkligen underbara sängar här!:D hihi.. När jag var där förra veckan så hittade jag ett sånt snyggt påslakan och idag fick jag det!:D Sååå snyggt!!!
Har typ drömt om detta påslakan! hahaha..


Det är från Martha Stewarts Shimmer Collection.

Jag hittade även två klänningar till Julfesten, som är nästa vecka. Så när Jim kommer hem så jag jag dra på mig dom och sedan får Jim bestämma vilken jag ska ha:)

När jag gick hem nu, så gick jag förbi en hemlös man.. I hans famn låg hans lilla hund... Dom satt och kelade och myste. Mitt hjärta går sönder... Jag tycker det är så sorgligt! Jag är glad att han har sällskap! Men mitt hjärta går ändå sönder...

Nästa gång jag går in till stan, så kommer jag gå förbi mataffären! Köpa en burk hundmat, en smörgås och en flaska vatten till dom!


Detta är inte dom jag såg..


Kommentarer
Postat av: charlottaf

Hoppas Jim inte blir helt tagen av dig i de säkert jättefina klänningarna... det lät fel klart han ska bli tagen men inte så mycket att han tappar fattningen och glömmer fotografera! ;-)

2011-12-09 @ 18:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0