VARMT!

Tänk att vi har fått några sista sommardagar!:)

Inatt var det såå varmt! jag var ju hos mamma, likaså mormor. Så jag o mamma sov på soffan, det gjprde även 8 hundar! Eller inte alla i soffan.. Men i rummet. Det var såå varmt!! Vi hade alla fönster öppna och det var skönt när det fläktade lite:)

Idag kom jag hem till mig o Jim. Han kommer ju på tisdag, så ska städa och tvätta tänkte jag.
Men blev inte mycket gjort idag inte.. Var mest skönt att komma hem. Så ikväll blir det mys med tända ljus och filmen Water for elephants:) Soom jag längtat efter den! :D

Hoppas på att min karl ska vakna snart där borta, så jag får prata med honom! Dom här 3½veckorna har snaart rullat förbi och det ska bli så skönt att han kommer hem! Men det har gått fort denna gång tycker jag! Och så känner jag att jag börjar bli van att han åker bort några veckor. Fortfarande jobbigt, men inte alls som i början! Det är skönt!:)

Igår var jag hemma hos Tusse en sväng. Vi pratade om, sist jag var där, att det skulle vara snyggt med en stor canvas på hennes köksvägg. Så igår var jag där och fotade. Blev inte alls nöjd med resultaten, så ska göra om det.

När jag kom hem idag så såg jag att min trogne fotovän (min orkidé) har tappat alla sina blommor nu.. Hoppas den bättrar på sig snabbt! Mamma säger att dom har en viloperiod under hösten, men jag vill inte det! haha! Har aldrig lyckats ha en orkidé så länge som denna, hela 7 månader har den överlevt här hemma! Och den blir ju faaantastisk på kort!:D haha
Funderar på att någon dag köpa lite snittblommor och fota. Gillar o fota blommor, det blir så harmoniskt och lungt på nå sätt.. :)

Iaf, här är en bild från igår. Den ENDA jag blev nöjd med och den är inte ens perfekt...



tog även några bilder på mammas 10 åriga orkidé senare på kvällen. Den har lite udda färger och var rolig o fota:)




Den här gillar jag!

Haha, om jag skulle framkalla alla bilder som jag gillar (när det gäller ordentligt nerlagt jobb, inte bara "vanliga" bilder) så skulle jag fan inte ha nå väggar kvar snart! Skulle behöva en atelje kanske.. Hmm.. LEJPH- va säger du? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0