LEDSEN HUND...

Nu har min karl åkt till SF och min Skrållan är olycklig! Men hoppas det går över snabbare än tidigare! Första gångerna när han åkte så var hon olycklig hela perioden (alltså 2 vckor), nu är han borta i 3½ och jag hoppas veeerkligen att jag får en glad hund snabbt igen!

Ikväll ska jag hem till Tusse, med Pessin. Blir lite tjejkväll med mat och mys:) Ska bli riktigt trevligt!! Har sån tur oxå att Tusse bor precis vid mormor och Bea, så hundarna får vara där under kvällen och sedan sover jag där.
Imorgon ska jag o mamma åka till en gård i Södertälja(tror jag det var) och hälsa på dom som bor där. Det rä nämligen så att mamma hjälpt dom få hem sin hundvalp som blev stulen:) Så ska bli roligt att få träffa lille Ove:D


Lille Ove:)

Fiint, nu kräktes skrållan... Hepp på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0