I´VE GOT THE MOVES LIKE JAGGER!

Underbar låt!! Eller visst va?;D

Fredag idag, har inte skrivit på några dagar. Vart hemma hos mamma och inte haft datorn med mig.
Nu är jag hemma en sväng och fixar lite. Kommer åka till min kära far på söndag och stanna tom tisdag. Ska bli trevligt att vara där ute några dagar:)

Igår var jag och mamma iväg till Flemmingsberg. Vi skulle hjälpa en ägare att lappa lite efterlysnigar och checka av lite områden. Det är nämligen en liten Chihuahua bortsprungen..:(
Lilla lilla vännen.. Usch, skulle aldrig klara av om några av mina sprang bort!

Lilla Anita är 2år, väger 1.3kilo och lillmatte saknar henne något fruktansvärt!



När vi lappat och kollat runt en stund, så kom Metro på besök. Blev en intervju, som vi ville skulle bli riktad mot ANITA! Men dom rikta den heeeelt åt Bosses Hundhjälp, som vi arbetar med. Blev så ledsen när jag såg artikeln idag!:( Det enda som stod om Anita var att hon var borta.. Men ingen information ALLS om vart hon sprungit bort, vad mans ka göra om man ser henne eller något.. Usch! Så mamma mailade in till dom, så det enda dom gjorde då var att lägga till bilden som är ovan på artikeln på nätet. Nu vet iaf folk hur hon ser ut!

Vi fick oxå vara med på bild, kändes väldigt konstigt att arrangera en bild på att vi letade efter Anita! =/


Artikeln hos Metro

Så är DU intresserad av att hjälpa till att dela vidare att ANITA är borta är du välkommen in på våran Facebook grupp Bosses Hundhjälp eller in på Anitas evenemang! Du behöver inte delta i sökande om du inte vill. Men att dela till ens vänner, så folk vet att det är en liten vovve som är borta, eller om man ser en ensam liten vovve på gatan så kan man minnas detta!
Vill du även ha efterlysningslappen- klicka här!! ---->



När jag kom hem idag så drog jag av mig mammas jeans, (som jag snodde på mig imorse;) kom då på att jag inte prövat mina gamla jeans på ett tag.
Så gick in i klädkammaren, öppnade nedersta lådan där alla mina gamla jeans ligger och väntar på mig;) Drog på mig mina gråa GinaJeans och vet ni!! :D JAG FICK PÅ MIG DOM!!! Det var underbart!!
Det var lite trångt, men tror dom alltid suttit så tight! hihi..

I samma ögonblick kommer Maroon 5´s låt "moves like Jagger" på Spotify och jag blev såååå ännu mer glad!!:D Låten är ju grym och får mig på såå bra humör!:D

Detta är en gammal modell från Gina, med riktigt låg midja och dom låga fickorna på rumpan. Så måste ju ha ngt långt linne p åmig, vill ju inte visa rumpan (som man alltid gjorde FÖRR) när man sätter sig ner;) Rumpan känns sjukt platt oxå i dessa byxor.. Hmm.. MER rumpövningar helt enkelt!:D






GLAAAAD! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0