EN GLAD DAG!:D

Var trött i morse! Klockan ringde halv 8 och jag ville inte alls gå upp! Jim fick sovmorgon en stund till, då han skulle gå med hundarna runt tio för att jag skulle kunna göra några ärenden.

Jag åkte till sollentuna och jobbcoachen, som började halv 10. Vi snackade lite mål allihopa och vid 11 var vi klara. Då gick jag in i Gallerian i Sollentuna och köpte bla ett block med mappar i, för att ha på jobbcoachen. Sen gick jag in på Gina och hittade ett par byxom och en t-shirt. Det var nice att sätta på sig ett par byxor som var två storlekar mindre än tidigare:D En storlek kvar, så är jag där!
Var inne på Lindex oxå, där hade dom kläder för oss med lite dåligt självförtoende tror jag! haha.. Hittade ett jättefint linne som jag tog i en Medium, men det var sjukt stort! och jag vet att jag inte gått ner så mycket att det är Small som ska köpas. Men idag fick jag köpa det i small! haha.. Kändes bra! Kommer kalla linnet "gott-självförtroende-linnet". ;)

När jag var klar i Sollentuna så tog jag tåget in till stan och gick till Jims jobb. Vi gick sedan och åt lunch tillsammans med en vän och en kollega, var så skönt att sitta ute i skuggan:D Riktigt varmt idag!

Kom hem här för en timme sen typ och gick en kort vända med hundarna. Alldeles för varmt o vara ute o springa nu! Så nu sover dom gott:) Jag har målat naglarna i en fin rosa färg och ska strax måla tårna.:)


Min nya tröja (inte själförtroende tröjan) och nya byxor:)


Mitt nya nagellack, för den som är intresserad är det IsaDora 119- Smashy Cerise. Stark rosa med lite glitter i typ. :)


Någon som har nå tips på vad man kan göra med håret?? Det har äntligen växt ut till den längd jag vill ha (tog 4½år) så vill inte klippa av det.. Men det hänger bara, känns tråkigt och livlöst.... Vet inte hur jag vill göra med det. =/ Ska rådfråga min frisör någon dag. :)

Hoppas alla har en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Chris

Va duktigt du är! Och så FIN!!!

Skulle behöva din beslutsamhet om vikten.. Här hemma går det inte bra.. käkar mest skit hela dagarna i ändå.. suck..

2011-08-03 @ 22:11:47
URL: http://www.prinsens.se/liten
Postat av: Tess

Kanske göra slingor ?? brukar liva upp håret lite :) ...jätte fin längd på håret//Tess

2011-08-05 @ 15:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0