DAGDRÖMMER

Lång dag idag och än är den inte slut! Jim kommer ju inte gå o lägga sig inatt, så vi får se hur mycket sömn jag får:P

Har gjort lite spännande saker idag, kommer vänta tills tillfället är rätt att berätta:)

Annars idag så har det vart fixande med saker inför Jims resa och så har vi vart till Jims pappa och fru för o säga hej på några veckor.

Fan, 3½ vecka.... Kommer ju gå sååå långsamt! Hoppas ju på att det rullar på så in i helvete! Men vet hur det vart tidigare! Får ha tankarna på Julen, då vi kommer åka tillsammans:) Blev ju inte så nu, med tanke på Aslan:(

Nu till en liten fråga som jag fick:)



Hej Mia, trevligt att du råka hitta hit;)
Jag gjorde det inte.. Men vill fortfarande!:) Hittade ingen som gjorde såna lockar som jag vill ha... Men var en frisör som kanske skulle få in nå liknande under Augusti, så ska gå o prata med henne igen:)

Det är en trippeltång, köpt från min mamma på Teknikmagasinet. Den heter OBH Nordica Artist Wave Curler, hos dom.
Den kostar runt 370 kr och är värd vareeenda krona:D Älskar att använda den!! Tar sån jäkla tid att locka bara! haha!

Har du oxå funderingar på att permanenta håret? :)





Kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0