2011-08-08

Måndag och soligt:) Lite kyligt ute bara, men inte så konstigt när det regnat..

Idag ska jag till Jobbcoachen en snabbis, måste få min närvaro påskriven. Vilket betyder att man får pengar snart!:D
Mamma är snäll o kör mig, så får vi se vad vi hittar på efter det:)

Jim väckte mig idag, vid tjugo i nio. Var skönt att komma upp "tidigt" och att få vakna "med" honom:)


Tess; Äggkorgen heter pEi Pod och är egentligen till katter (och andra smådjur). Så tror inte det finns någon för "stora" hundar.. :( Men sök på pEi Pod på Google. Jag köpte min från en kattbutik på nätet.
Men här är hemsidan till tillverkaren; http://www.peipod.com/

Och tack för tipset om slingor, ska nog fan göra det!!:D hihi..


Jag och Skrållan myste till det igår;) hihi..

Kommentarer
Postat av: Tess

Tror hundsängen blir lite för liten för Roy :( ...var inne och titta på sidan..

//Tess

2011-08-09 @ 21:09:51
URL: http://tess-.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0