URSÄKTA

Usch, fick nån sväng av depp i kroppen.. Vet inte varför, solen skiner och det är snart sommar.

Känner mig bara så otroligt otaggad, vill bara krypa undan nånstans och vakna upp pigg och fräsch! Längtar så otroligt mycket till Värmlandsveckan och Augusti (SFresan).

Fick idag samtal från AMS oxå, ska börja praktisera på måndag. Det är blandade känslor, önskar det var ett jobb, önskar att jag inte var tvungen o lämna bort hundarna på vardagarna och det känns bra oxå, för att jag kan gå o träna efter "jobbet" varje dag! Simma och gymma. Vill ha bort några kilon till Augusti, men just nu känns det helt omöjligt...

gnäll gnäll gnäll..  blää!

Är bara trött på allt! Jag vill bara till min plats där jag mår toppenbra!


Men just nu känns vecka 27 låååångt borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0