NO PERMANENT!

Har precis lagt på luren med den 4 frisören idag.. Ingen av dom rekomenderar mig att permanenta håret, då det är nästintill omöjligt att få till de lockar jag vill ha. Min egna frisör skratta när jag ringde, vi har nämligen haft denna disskution uppe förut. Hon vet vad jag vill ha, men hon kan inte ge mig det. Eller hon vågar inte rättare sagt! Risken är att det blir "#¤%=?)(%/¤ och då kommer jag hata mig själv sen! haha..

Så jag får helt enkelt köpa nå bra styling produkter och använda mig av mitt redskap med tre tenger på.



Har man tur håller det sig i 4 dar iaf, men man får ju fixa i bakhuvudet då varje morgon;) haha.. Jaa, det suger ju iaf! Ville ju verkligen! :(

Man ska kanske ringa till Bobbys, dom är ju vana med lite udda förfrågningar;)

Snart ska jag o Jim åka till Sandi och Anders. Vi ska få köpa deras CrossTrainer:)
Vi ska klämma in den i vårat förråd/gästrum:P Kommer nog bli bra! haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0