MÅNDAG

alltså en ny vecka! Har inte känts som måndag alls idag! Men tydligen så var det så;)

Jag har väntat på att min handläggare från AMS ska ringa, men inget samtal.. Så får maila imorrn igen.

Har idag hittat en utbildning som jag skulle vilja gå. Eftersom jag inte kom in på den i Skara, så får jag kanske fundera lite. Speviellt om vi har planer på att flytta till SF. Så har nu hittat en utbildning på HundCampus. Det är en Hundbeteendeanalytiker utbildning.

Utbildningsmål:
· Kunna genomföra en analys på ett Hundekipage och göra en Utbildningsplan
· Kunna genomföra Utbildning av hundekipaget och lösa problemet
· Kunna samverka med andra Hundbeteendeanalytiker och arbeta med Campus Alfa

Delkurser omfattar 14 utbildningsblock och två temaveckor:

· Inlärning och mental träning, block 1 - 2
· Friskvård hund
· Grundkurs Spår
· Specialsök som aktivering, Instruktör, block 1 - 4
· Temavecka Hundproblem, block 1 - 2
· Temavecka Hundbeteendeanalytiker
Utöver delkurserna studerar du som skall bli Hundbeteendeanalytiker på distans, där ett omfattande kursmaterial studeras hemma.

Du kommer att genomföra ett antal analyser och träningar både på Campus och på hemmaplan under utbildningen.

INDIVIDUELL KURSPLAN:
Vi planerar tillsammans med dig ett individuellt upplägg beroende på dina framtidsmål.

Som kursteltagare i utbildningen kan du också delta i alla Temaveckor och dessutom i det Operativa arbetet på HundCampus som genomförs under ditt studieår.

Detta känns spännande! Har mailat dom ang mer info om utbildningen och hoppas på att få svar imorrn. :)
Jag tror att det är en bra utbildning att ha om man vill ha jobb/volentera på SPCA.



Lekte lite framför kameran igår. Men jag mååååååste skaffa en självutlösare! Suck! haha.. Så här såg jag ut på ett av korten;


Jag använder mig av skohornet för att tryck på knappen. hahaha..

Slutresultat;




Vi har ätit middag här hemma nu och ska strax kolla på "No ordinary Family", såå bra!:D hihi..

Ha en superkväll alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0