JAG VILL

fota, men har fototorka! Skit irriterande! Vet inte vad jag ska fota eller hur jag ska fota... Det är så sjukt tröttsamt!

Kanske för att bristen på inspiration just nu är lika med NOLL!

Hoppas just nu på att jag fått en praktikplats! Är på en presentbutik, med glas och vaser. Typ som Cervera, men mindre. Skit mysig(!) butik och jag har hittat massor jag vill köpa! :) Men då blir nog Jim tooookig! haha.. Men hittade en fisk, som jag MÅSTE köpa! Den får mig att tänka på mig Farmor♥ och påminner om de glasfiskar jag redan har:) Men problemet är ju att den kostar 475kr..... Inga pengar jag har precis.. Hmm...

Hoppas iaf på att jag får platsen! Då har jag äääntligen något o göra på dagarna!

Har idag tränat på min Crosstrainer, fan va segt edt blir efter en stund! haha.. Meeen försöker stå ut! När/om jag får praktiken kommer jag ha nära till simhallen och gymmet, så då kommer jag inte kunna smita undan;) Ska fan vara på något av ställena varje dag!

Nu ska jag gå ner i tvättstugan o hämta upp tvätten. Ha en fin Onsdag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ses någon dag och fota i stan?

2011-04-13 @ 22:11:31
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0