FREDAGEN DEN 15 APRIL

Guuud vilket vårväder vi haft idag va! :D Underbart!

När jag gick med hundarna förut så såg jag på träden att nu är det inte många dagar kvar tills de små knoppen slår ut i gröna blad:)

Idag har jag fixat här hemma hela dagen. Dammsugat, plockat och möblerat om lite. Väldigt lite;) Jag har flyttat pedistalen från hallen in i vardagrsummet istället;D hahaha..
Vi har bestämt oss för att inte köpa skänken vi tittat på. Likaså vänta med att tapetsera i vardagsrummet.

Jag har även suttit ute på balkongen och samlat på mig fräknar:) Så skönt! Ska nog sätta mig en stund till snart:)
Jag hade Aslan och Skrållan i knät(!) där ute, dom skulle props ligga där och mysa. haha.. Såå söta!
I helgen får jag nog hem mitt bord till balkongen! Det är ett gammalt köksbord. Så ska ta o köpa en finare vaxduk och sedan lite solcellslampor från Ikea. Måste även hitta krukor för att odla i. Vill ha såna som är lite högre, men även djupa. Så potatis och moröter får plats:)
Tror det kommer bli bra när jag är klar där ute:)

Just nu är det fullt ös ute på gården här. Barnen leker och ungdommarna cyklar och har det skoj:) Det är mysigt att höra! Det är ett sånt vårtecken!:)
Dom har även vart här och blåst bort gruset idag, så var tvungen att ha stängt en stund. :P

Ska snart påbörja middag. Eller förbereda. Blir en oxfilébit och sallad. Ska bli sååå gott!:D Hade vart riktigt gott med klyftor och beasås till oxå, men känner inte att jag måste måste ha det. Det är jäkligt gott med bara sallad!
Åt äckliga äckliga ääääckliga nudlar till lunch idag, jag ville kräkas när jag var klar! var inte alls gott! =/
Jim tränar idag, efter jobbet, så han är väl hemma till halv 8. Då blir det mysmiddag och en film kanske? :)
Frågan är bara vad ska vi se... Hmm.. Får fnula! Vill ju se Harry Potter, men jim vill vänta......



NU solen! :) Ha en superbra fredagskväll allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0