ÄRLIGHETENS SÖNDAG

Det är ju södag idag och det är ju en slappardag.

Jag ska inte göra något annat idag än att fota moster. Ska bli roligt! Hon ska ha en bild till sitt CV, men jag leker nog på lite;) Har funderat några dagar på vart fan vi ska fota, men sen kom jag på att vi fotar på det stället jag fotar mig på. :) Bra ljus och bakgrund:)

Söndag, ska vara ärlig o visa hur jag ser ut idag. Alltså som en säck potatis. :P


Jims tjocka underbara tröja (som han köpte i SF, bara till sig själv.. *mutter*), gårdagens smink, mjukisar och inga stumpor. haha.. Preciiiiis som det ska vara! haha..

Naw, inte så illa som det låter kanske. Men det ser roligt ut eftersom Jims tröja går mig ner till knäna ungefär:P

Igår var det ett års kalas:) Det var trevligt! Men det märks när man är det enda paret utan barn. haha.. Alla andra pratar spyor ,kläder, bajs osv osv.. Ja ni vet ju säkert.. Så vad ska vi prata om??  "Jaa, jag vet hur det känns... En av våra......hundar..... va oxå dålig i magen igår!" hahaha.. Nää, det går ju inte. ;)
Men det var trevligt iaf! Åt en yttepytte bit tårta, var inge gott alls. Inte för att den var dåligt gjord, utan för att sötsaker inte faller mig i smaken på samma sätt längre. :) Såå nice!

Fröken Svea var glad flicka igår:)

Det är verkligen omöjligt o fota barn i dålig ljussättning! =/ hmm..

Nu ska jag äta en knäckemacka och kolla på BB. Hepp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0