BRAND, HUNDAR OCH MYSKVÄLL

Gud vilken dag det har varit! Vackert o fint väder:)

Klev upp seeeeeent idag! Så skööönt att bara sova..
Runt 13 tiden lämnade Jim mig hos mamma. Vi åkte sedan till Jakan o hämtade ut hennes nya brillor och sedan drog vi hem.
Då drog vi igång med fix inför att fota hundarna.

Blev ganska så nöjd med resultaten, men kunde ha gjort det lite bättre. Lägger ut några helt oredigerade här nere.

Nu på kvällen så har jag o Johan lagat god mat här hemma tillsammans med Leif och Jim. :) Blev helkyckling i ugnen, bulgur, sallad och sås. Vi gjorde även en förrätt, toast skagen. Det vart såå gott alltihop!:)
resten av kvällen har vi slappat i soffan, ni spelar dom xbox och jag sitter o leker med korten från idag. :)

Igårkväll var Zandra och mamma här. Vi såg Eclipse och hade mys med glass, popcorn och chips.
När dom gick hem så tyckte vi att det luktade bränt. Jim gick ut på balkongen och känner att det luktade gummi. Så han sprang ut snabbt som attan, i den värsta tron om att garaget stod i brand. Jag drog med ut, tog med hundarna oxå ifall det var något som brann i närheten. Vi kollade vårat förråd, där var det lungt. Men när vi kommer runt härnet och ut på gatan så möts vi av rök, brandbilar och poliser. Går en bit till och där står ett annat förråd i brand! Usch... tyckte så synd om dom som hade sina grejer där i..
Antagligen har någon tuttat på med flit, sen har det tagit tag i väggen och brunnit upp mot taket. Brandmännen hade jättesvårt att få det släckt.. Men tillslut (efter 2 timmar typ) så var det släckt och dom hade åkt därifrån igen..
När vi gick förbi idag så ser man in att det har brunnit på heela insidan och allt därinne är garanterat förstört...

























Här är bara några av de bilder jag tog på hundarna. Ska imorrn sätta mig och sortera ut bra o dåliga. Dessa är en blandning av bra o dåliga. :)

Nu ska jag ta lite glass och kolla på grabbarna. :)

Hoppas alla har/haft en bra lördags kväll!:)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

¨Läskigt med branden.

Men fina bilder på fina vovvar iaf :)

2010-09-06 @ 12:57:12
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0