TRIST..

Ännu en ny Måndag... Denna måndag är mörk, kall, regning och ensam... :(

Hade verkligen jättesvårt att gå upp imorse! Vaknade första gången vid 08, men kunde inte gå upp då.. Då hade det barit ännu längre kvar tills ikväll då jag kan prata med Jim.

Kan säga att trots att han är där i business och arbetsintervjuer, så suger det verkligen att han är på andra sidan jordklotet!! Jag vill ha hem honom NU!! =/ Så sjukt jobbigt att inte kunna prata när man vill..
Men håller verkligen tummarna för att det kommer gå bra idag! Men det är oxå jobbigt, jag kommer ju inte få reda på hur det har gått förns imorrn kväll...=/

Men som dagt, hoppas hoppas hoppaaaas att det kommer gå bra för honom!! :)

Jag ska strax sätta mig o räkna. Känner inte alls för det, men vet att det går snabbt om jag bara sätter igång.
Framåt eftermiddagen så ska jag hem till mamma på middag. Ska bli skönt att inte vara själv i några timmar. :)

Måste äta nån frukost oxå, har inte fått i mig någon än.. Så börjar med det. :)

ja juste, PF sjääälvklart ska du får såna pommes någon dag!:)

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Hahaha!! Svar ang. mitt blogginlägg: >>



Bilden är inte från den där anti wrinkle-maskinen.. den hittade jag på nätet, mest för att folk ska fatta poängen :)) Tror inte heller att den gör SÅ STORA förändringar.. men massagen i sig, kan va rätt nice ;))



kram kram!!

2010-09-13 @ 12:41:50
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0