SOLIG HÖSTDAG!

Gud vilket vackert väder det blev på eftermiddagen! Jag o Jim åkte till Stinsen och ordnade med lite ärenden. Ville egentligen ta en promenad längs Edsviken, men vi ville skynda så vi slapp köerna.


Edsviken i somras. :)

haha, dom slapp vi inte!! När vi väl kom hem så bestämde vi oss för att ta en vända till Kallhäll. Vi skulle kolla vilket garage som passade för oss bäst.
Och kan säga att det kändes så otroligt härligt att åka där när solen sken!:) Längtar tills vi flyttar! Ser fram emot att upptäcka naturen med hundarna. :)

Vi har ju en 4H Gård precis utanför ytterdörren, så dit kan man ju gå med Hanna och mysa sen. :) hihi..
Kollade även hur långt det kommer vara att gå från våran gata till stationen, och det var inte så farligt långt. :)

Till middag idag så gjorde jag ungsfalukorv, kokt potatis och senapssås. Det var sååå gott!! Men tusan va mätt jag blev! Men fick mig en matlåda tills imorrn oxå, så det var skönt. Slipper jag göra nån lunch. :P

Imorrn ska jag kanske träffa Pessin. :) Så roligt att hon bor här hemma igen! My bejb!
Måste även plugga ordentligt! Fick inte mycket gjort idag så..

Nä, nu ska jag kolla på Breaking Bad med Jim och sedan sova.

Gooooooood niight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0