PÅ G!

Tisdag, ljuvlig och mysig tisdag:)

Dagen började med att vi hade besiktning på våran lägenhet. :) Allt blev godkänt, så nu är flytten på G!!!:D Jag är sååå glad!! Nu kan vi börja packa!!:D hihi..

Ska strax sätta mig för att räkna, hoppas på att det går snabbt för ikväll ska vi hem till Johan på middag. Ska bli trevligt! :)

Har tagit kort på min frukost, men samlar alla bilder till ett inlägg som jag lägger in ikväll. Hoppas det är okej Fredrik;D haha.

Nä, nu ska jag räkna! Hepp på er!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Härligt, vart bär flytten av? :)

2010-09-07 @ 13:14:29
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: F!

Här sitter man också väntar :)

2010-09-07 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0