IFATT??

Idag mår jag bättre! Så skönt!! :)

Har idag räknat nästan hela dagen. Sov ärligt talat fram till 11. Så otroligt skönt...

Hur har det gått då? Jo, ganska så bra! Men satan va svårt det är!! Är en sida från att vara ifatt veckans göra!
Men det gör vi imorrn!:)

Imorrn ska jag ha myskväll med Zandra och Mamma. :) Vi ska äta tillsammans och sedan kolla på Eclipse:)

Nu är det verkligen höst ute! Hade tänk att gå ut o fota idag, men jag hann aldrig.. Men tog dessa härodagen:)





Ska förhoppningsvis hinna ut imorrn o ta lite. :)

NU ska jag laga middag!:)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det?? :)

2010-09-03 @ 13:23:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0