HÅLLER TUMMARNA!

En ny dag! Solen skiner och trädern har vackra färger!! :) Irriterande att jag inte har min kamera hemma.. :P

Idag är det nya tag med matten, måste få till det ordentligt. Vill ligga i fas.

Igår va jag hemma hos mamma, blev ingen fisk till middag. Vi åt korvstroganoff istället, helt okej det med:)
Pratade även med Jim på Skype, han var då nervös för intervjuerna, och var även tvungen att gå o köpa nya jeans innan det var dax! haha.. Dom andra hade tydligen gått sönder i grenen:P

Nu började nervositeten ännu mer att rulla i mitt huvud, jag visste ju inte när jag skulle prata med honom igen..
Men försökte slappna av så gott det gick hemma hos mamma.. Vi kröp ner i soffan och kollade på tv.

När jag kom hem så kollade jag på serien The Gates, lite dålig med fungerar o kolla på om man inte riktigt vill gå o lägga sig.. Kom isäng runt 12 och hade svårt att somna...
Vaknade av att telefonen ringde!!:D Det var jim som ringde, berättade hur han tyckte att det hade gått. Vi pratade lite annat och sedan la vi på. Såg då att klockan var 02, jag låg där och tänkte lite, sen somnade jag fort... :)

Hade väl iaf kunnat gå bättre för honom, men jag har inte gett upp hoppet!! :)
Får se om han får nå svar idag, eller om han måste vänta. 

Nu ska jag ta o äta en sen frukost och sedan räkna. :)

Hoppas alla har en bra tisdag!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0