EN HELT VANLIG DAG BLEV...

lite bättre än en vanlig dag. :)

Har idag pluggat massa matte:) gjort min läxa för dagen och hunnit kolla lite på morgondagens.

Uppe i all matte får jag ett mail, från min lärare. Han hade fått in min redovisning, rättat den och jäklar va glad jag blev!!:D Hade fått 17 poäng av 20möjliga!!!:D Detta gav mig ett MVG, såååå nice!!!!!! :D:D:D:D

Så vi firade här hemma med god middag. :P

Sen drog vi till K-rauta och köpte kartonger. :)

Här hemma under kvällen har det var seriepremiärer.:) ÄNTLIGEN är Chuck tillbaka!:D

Det har vart ett himla springade in på bloggen idag. Helt galet va folk är nyfikna;)
Men så trevligt så:P

Imorrn ska jag äntligen träffa Pessin!! Miss my bejb!!♥



Nu ska jag gå o lägga mig, god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0