EN FAVORIT



Har äääntligen fått bort den fuuula bilen!!
Klicka så får du se hur den såg ut förut. :)



Detta är en av mina favorit bilder!! Önskar att den låg åt andra hållet, då skulle jag framkalla den och hänga den över sängen!!

Men fan, man ska kanske göra så det är två bilder åt detta håll och hänga dom brevid varandra? :) mja, något att fundera på. :)

Sorry att jag inte skrivit på några dagar, men har inte så mycket att säga. Pluggar hela dagarna. :)

Ska ikväll upp till mamma och fixa smörgåstårta. Hon fyller år imorrn och vi ska upp dit och äta allihopa. :)
På torsdagkväll kommer Bella och hennes husse/matte hit. Dom ska få se hur vi bor och träffa dom andra hundarna. :)

Nä, nu ska jag leka mer med foton. :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis! du har också vunnit en blöt puss ---> PÖÖÖÖSSSS!

2010-09-29 @ 15:41:14
URL: http://kandy.se
Postat av: *Sandi*

Hej sötis.. jag har ett program där man kan vända bilder åt andra hållet :)) Jag "lånade" bilden o vände den.. så har den här på datorn nu. Tänkte om du ville ha den? Hmm.. ska kanske "packa" den - för den är nog för stor för att maila över. Hojta till om du vill ha den! Jätte mysig bild verkligen. O mycket finare utan bilen ;)) Kramis på dig!!

2010-10-04 @ 11:33:40
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0