DENNA TRÅKIGA RUBRIK SOM MAN ALLTID MÅSTE FYLLA I

Tjolahopp!!

Torsdag idag och vädret är lite halvdant.

Usch, har ni börjat märka att det är väldigt mörkt när man vaknar på mornarna?? Inge roligt alls att försöka vakna då det är så mörkt i sovrummet....

Idag ska jag ta en sväng till Jakan, måste köpa schampo bla.
Sen blir det att åka hem o tvätta.

Jim åker på lördag.. Är nervös inför flygresan eftersom det är den 11september. Men som min moster sa, det är nog den säkraste dagen att flyga på. Jaa, jag hoppas det!!
Kommer bli ett par hektiska dagar för honom där borta... Sa att han mååste ta med sig min Nikon dit bort, ta så mycket kort som möjligt!!
Jobbigt med tidskillnaden oxå... Vi kommer typ bara kunna prata vid 9 och 21. Det är då det passar in bäst med hans tid där borta....
Nä, nog om detta.. Det kommer gå bra!! :)

Imorrn fyller Lejph år:D Vi ska ut o käka på Hard Rock. Vi blir ett litet gäng, ska bli roligt!:)

Nu ska jag äta en sen frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0